Wednesday, September 3, 2008

WTF

Ok, let's cut the crap!

Now the angry person inside is talking:
Stiu ca este un subiect mai mult decat epuizat, dar cat de tampita sa fie lumea, hai sa fim seriosi:
Cum sa treci pe verde pe trecerea de pietoni?

Cum sa nu te asiguri cand faci asta?

Cum sa crezi ca esti singur pe lumea asta si ca zebra chiar iti ofera siguranta?

Cum sa nu incerci sa plonjezi pe capota unei roscate cu ochii albastii cat mai artistic?

Cum sa cazi sub roti si sa te alegi doar cu niste vanatai si zgarieturi?

De ce sa nu alergi dupa masina cu roscata focoasa asa cum iti zice nenea care evident ca nu poate sa iti spuna decat ca era numar de bucuresti, ca na, n-oi vrea sa vina sa dea si declaratie la politie...

Hai mai ce naiba!!!!
Serios acum, tu chiar vrei sa mergi la politie? N-ai numar, n-ai nimic! N-ai picioarele rupte, contuzii la cap, n-ai nimic!

Ce vrei? Camera in intersectia unde s-au mai pupat alti 5 oameni si alte 5 masini conduse de alti 5 oameni? Doamne fereste! Pai asta e invadarea intimitatii!

Ce prostii vorbesti... Da-o dracu de treaba, cum sa vii cu pretentii de vip, cand tu mergi pe jos la serviciu....

Roscata e undeva
Miha e la politie

In drum spre serviciu mereu vad un stencil ce imi place mult: Intr-o lume normala, femeile nu sunt pipaite pe strada. Imi permit sa fac niste adnotari: Intr-o lume normala nimeni nu e terfelit sub roti pe strada!!!

Dar, what the fuck, ai pretentii sa traiesti intr-o lume normala?



PS: Bravo Miha. Polizu cu Grivitei!

2 comments:

Anonymous said...

Normalul de azi e diferit de normalul de ieri :p. Am vrut sa iti dau e-mail sa iti multumesc pentru linkul catre filmic.ro, dar nu am gasit niciun e-mail asa ca am zis sa iti las un comentariu. Ma bucur ca iti place, vom veni cu lucruri noi, te tinem la curent.

momo said...

sa.ti fie rusine.imi facusem sperante.of of mai mai