Monday, September 1, 2008

Zilele astea am fost obsedata de "prietenie".

Tu cati prieteni ai?Iesi la un suc, la o vorba o data pe luna cu niste oameni carora le zici prieteni. Poate si ei iti spun tie la fel, poate nu. Ce inseamna sa ai prieteni? De ce acestia sunt langa tine in functie de contextul in care i-ai cunoscut. Il intreb pe octavian: Tu ai prieteni? "Pai, da.." Care? "Cativa din liceu." Dar te vezi cu ei doar cand mergi la ciuc si ii suni tu. "Dar sunt prietenii mei, cativa, nu o sun pe amalia de exemplu, ca nu am nici o treaba cu ea, il sun pe stan, pe cotoi, etc..." Pentru ca sunt baieti si mai ai ce vorbi cu ei "....nu, nu d-aia"
And so on...

Eu am conchis. Nu am prieteni.Nu ma suna nimeni sa ma intrebe de sanatate. De ce? Pentru ca pe cei mai multi chestia asta ii enerveaze. Unii au remarcat si comunicarea s-a oprit...in general.
Am semiprieteni: oameni care imi sunt superdragi si pe care vreau sa ii vad fericiti si cand ii vad asa sunt si eu fericita(ma rog, eu sunt de fel, ha ha, dar nu asta e important acum) si o sa ies la suc, la vorba cu ei, de cate ori am ocazia si o s radem o sa ne distram, o sa vorbim de chestii interesante(muzica, ca am mai citit, cum ti se pare filmul ala, ce planuri de viitor ai, si in general aiureli frumoase, etc) si apoi ne reluam filmul nostru personal, ramanand amintirea unei seri care iti spune: ne mai vedem ca merita.

Hmmm, parca am chef de dat niste telefoane. :))

No comments: