Friday, October 3, 2008

V-ati gandit vreodata la curieri?

Aici, pe blog, am planuit sa postez lucruri ce mi se intampla si mi se par oarecum iesite din comun.
Asa ca dupa o luna de zile, here it goes:
Birou, soare..coafura rezista. Eu la birou ar trebui fac ce ar trebui sa faca toata lumea: sa muncescaaa...dar fiind vineri si un soare atat de frumos... eu ma prosteam cu niste cuburi de zahar si apa si boluri colorate sa fac ceva pozute. Imaginati-va ca eram atarnata pe geam, turnand apa si cuburi de zahar in gradina vecinului...nevermind.
Cum eram eu asa concentrata si cu parul ravasit (coafura nu mai rezista) , ca prin vis se aude o ciocanitura...gataaa, ordine si disciplina.
Deschid...curierului. Intra. Semnat.Parafat.Ok.Off you go!...Ooofff yooouu gooo!
Of. nu se lasa.
"Un pahar cu apa imi puteti da? Pot sa ma asez? Nu mai am treaba. La dumneavoastra a fost ultima. Un sms, ceva, doua, doua si jumatate"
ALLLLOOOO
Nu ca ne-ai fi intrerupe din munca, dar get a life!
A fost amuzant pana la un punct, apoi a devenit penibil si din pacate a trebuit sa apelam la forta majora. Probabil va fi dat afara.
Era vineri si pentru el. Ce o fi zis? "eee, e vineri, beau si eu o berica, doua, doua jumate, incerc si eu sa agat o puicuta, doua, doua jumate de pe felix motanul. De weekend, asa." :D

A plecat intr-un sfarsit, balbaindu-se pe scara, la telefon, catre lord-ul sau.
My lord nu e azi la lucru :D
Enjoy your weekend!

1 comment:

Anonymous said...

Mda... Cum spunea un mare filosof al secolului XXI "e si el OAMENI"! Si cum spunea un alt mare ganditor al acestui secol, mr. Stan (Oana knows better)noi, astea mici de la intrare, "suntem imaginea firmei" si, din perspectiva celor mari de la birou, trebuie sa fim intotdeauna sociabile, neobosite si dragute, bla, bla, bla. O, Doamne!
Tu esti draguta si amabila ( si daca nu esti prea plictisita socializezi pe discutii englezesti) si ei, curierii, ba ca miroase a farmacie, ba ca "e prea cald la voi", ba ca "opreste si tu muzica aia ca ma deranjeaza" (WTF!!!)si multe altele...
A, by the way, stiti vreo firma in care sa lucreze un SECRETAR????